David Meerman Scott - Nové pravidlá marketingu & PR (2010)

Kód: 8634
Neohodnotené
€8,50
Vypredané
Položka bola vypredaná…

Uznávaný marketingový stratég David Meerman Scott vás v tejto knihe krok za krokom naučí, "ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov." Kniha je určená všetkým, ktorí pri práci využívajú internet (marketéri, PR špecialisti, začínajúci podnikatelia, ...) a to bez ohľadu na to, či majú nejaké skúsenosti so sociálnymi médiami. V knihe nechýbajú ani prípadové štúdie.

Názov originálu: The New Rules of Marketing and PR

Vydavateľ: Eastone Books, Bratislava

Rok vydania: 2010

Edícia: Business Class: Business - Management - Leadership

Vydanie: prvé

Počet strán: 261

Preklad: Stanislav Petruš

Stav: veľmi príjemný (bez vpisov a bez pečiatok, zo zadnej strany nálepka s pôvodnou cenou 18,99eur)

Detailné informácie

Podrobný popis

 

 

Dodatočné parametre

Kategória: Antikvariát
Autor: David Meerman Scott
Vydavateľ: Eastone Books
Miesto vydania: Bratislava
Rok vydania: 2010
Vydanie: prvé
Edícia: Business Class
Jazyk: slovenský
Väzba: tvrdá
Stav: veľmi príjemný
Položka bola vypredaná…

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole: